ingyenes
webstatisztika
Szállítási információk | Eladó Cialis

Szállítási információk

Megrendelés, rendelés ismertető.

Vásárlási lehetőségek, átadás-átvétel
A vásárolt terméket a következő úton lehet megfizetni valamint átvenni:

előre történő utalással egy megadott bankszámlaszámra: így a legjobb az ára, mert a szállítmányozási, csomagolási, és más anyagi terheket mi álljuk.

Megrendelés, rendelés ismertető.Postai utánvétellel a doboz kézhez kapásakor a postá(s)nak leróni a termék utánvételi árát, annak függvényében, hogy a postástól veszi át a küldeményt, illetve a postahivatalban. Az utánvétel összeg kiegyenlítésekor kapja kézhez a rendelt árucikkeket.

előreutalással való fizetés és átvétel: az előre történő utalás olyan szempontból lehet megfelelőbb, hogy ilyenkor a postai kiszállítás díját átvállaljuk, így lényegesen olcsóbban megkaphatja a terméket. Miután megérkezett a pénz kereskedésünkbe, akkor még aznap feladjuk az árut, ekképp 2-3 nap alatt realizálható az egész, és jutányosabb is.

előreutalásnál kérjük írjon a KAPCSOLAT menüpont segítségével egy üzenetet és akkor mi mindjárt közöljük azokat az elérési lehetőségeket elektronikus levélben Önnek, amelyre utalni szükséges a fizetséget. Utalás közleményéhez adja meg ugyanazt a nevet, irányítószámot, mint amit a megrendelésben is írt nekünk, így könnyedén beazonosíthatjuk. Az árucikk nevét kérjük, semmilyen esetben se tüntesse fel az utalás közleményében, csak csupán a nevét azonkívül az irányítószámát tüntesse fel, amit a rendelés esetében eljuttatott hozzánk!

Rögtön, amikor megkaptuk az utalást (ez rendszerint néhány óra, illetve 1 nap), arról SMS-ben értesítenek minket, és ezzel még aznap már el is küldjük a küldeményt ajánlott, utánvétel nélküli küldeményként, mely 1, illetve maximum 2 nap alatt minden bizonnyal odaér Önhöz, magától értetődően tapintatos csomagban.

Postai vagy futárszolgálati utánvételes vásárlás azonfelül birtokba vétel: Az utánvétellel bonyolított vásárlási mód a legnépszerűbb és leggyakoribb. A szállító a megrendelő címére szállítja az árut továbbá az utánvétel költségének kiegyenlítésekor odaadja azt az Ön kezébe. Általában kijelenthető, hogy 20 000 forint alattig 1-2 dobozos igénylés esetében elsőbbségivel feladott csomagok összes szállítási, továbbá más egyéb díja csak 1500 Ft. Eme ár felett, továbbá a csomag tömegének emelkedése miatt, még 1800-2100-2700 Ft is lehet a többlet fuvar kiadás. A vásárláskor ezt a fuvar díjat hozzáadja a cégünk az árucikk árán túl, eszerint megismerheti Ön is, hogy részletesen mennyi lesz a postai kiszállítási költsége, azaz a termékkel együttesen pontosan milyen összeget fog majd fizetni.

A postai utánvét, illetve postai utánvétel szókapcsolat azt mutatja érthetően, hogy a forgalmazó feltüntet a küldeményen egy utánvételi összeget, amit óhajt, hogy a vevő a birtokba vétel folyamán fizessen. Az utánvételi összeg esetünkben az áru árából, a postaköltségből, továbbá a csomagolási költségből tevődik össze. Értelemszerűen ez az utánvéti összeg a rendelt terméket extra kiadásokkal növeli, amit a megrendelőnek kell lerónia. A postai utánvétellel zajló fizetés esetén a postásnak kell megfizetni a küldeményen szereplő utánvételi árat, és akkor az árucikket megkapja. Ha nincs senki a címen, hagy egy értesítőt. A következő variáció a postán maradó utánvételi csomag, aminél a postahivatalban marad a küldemény, nem kerül kiküldésre amellett minekutána Önnek nem kell a saját címét közölnie az igényléskor, eszerint nem fogják értesíteni a postahivataltól, hogy jött csomagja, eszerint Önnek kell bemennie a postára továbbá megfizetni az utánvétel árát. A postahivatalban maradó termék intézése azért nem ilyen könnyen kivitelezhető, ha így szeretné kérni a rendelését, feltétlenül olvassa végig a következőket, mert ha már többször rendelt így, akkor is megváltoztak a postázás szabályai, amit itt olvashat el részletesebben.

Kiszállítás postán maradó csomagként

Azt javasoljuk, feltétlenül böngéssze át ezt a postahivatalban maradó ismertető részt, mert hiába esetleg Ön eddig is gyakorta is rendelt postahivatalban maradó árut és azzal minden rendben volt, ámde nemrégen jelentősen változtak a postán maradó csomagok módjára megalkotott normák!

Ez rendszerint a legbajosabb hozzájutási megoldás a tények alapján, több ok miatt is.

A kisposták, illetve a plázákban, vagyis bevásárló központokban lévő posták nem fogadnak postán maradó küldeményeket, így azt visszajuttatják a feladóhoz. Javasoljuk, hogy a szóban forgó város, illetve település központi postájára (főpostájára) címezzék a megrendelésüket, amennyiben lehetséges, és máris jóval kevesebb panasz lehetséges a birtokba vételnél. A postakeresűben olyan kisebb postahivatalok, illetve plázák- bevásárlóközpontjainak postái is szerepelnek, ahol nem foglalkoznak postán maradó küldeményekkel, azaz azt tanácsoljuk ne ezt, hanem a központi (fő)postahivatalokat válassza ki!

Sokan nincsenek tisztában azzal, hogy a postahivatalban maradó küldemények esetén egyáltalán nem kapnak értesítést a postahivataltól. Hiszen nem is tudnák milyen címre küldeni az értesítőt, mert Ön a saját címét nem jelölte meg a megrendeléskor, hanem kizárólag a postahivatal elérhetőségét, amit a postakeresűben választott ki. Ezt tetézi még, hogy sokszor azt válaszolják a postahivatalba befáradó egyénnek, hogy nem küldték el, vagy eltűnt. Ebben az esetben kérjük, küldjön cégünknek a Kapcsolat menüponton át egy pár soros levelet, ahol mi válaszlevélben küldjük Önnek a megrendelés folyamán adott küldeményazonosító számot. Ezzel már minden bizonnyal ki fogják adni Önnek az ajánlott levelét, amibe a terméket tettük.

A postahivatalban maradó küldemények megérkeznek a főpostára /1-es számú posta/, és feltéve, hogy Ön nem a főpostára kérte postán maradó küldeményként,abban az esetben átszállítják a megadott számú vagy című postahivatalba az Ön megrendelt küldeményét. Ha a főpostára kérte, akkor ott marad a főpostán.

A fő teendők: A postahivatalban maradó küldeményeknél sohasem küldenek Önnek értesítőt, így Önnek muszáj a megrendeléstől számítva egy-két napon belül besétálnia a megadott című vagy számú postára az adott településen. Ha 7 munkanapon belül nem megy be a postára, akkor a csomagot visszajuttatják a feladóhoz, azaz hozzánk. Feltéve, hogy a postán azt közlik, hogy nem jött ilyen küldemény, vagy eltűnt, akkor meg kell adni a küldeményazonosító RAG számot, és azután teljesen biztosan rendeződik a zavar! Ezt a számot a Kapcsolat menüpontra kattintva egy levélben kérje cégünktől, és mi továbbítjuk Önnek a lehető legrövidebb idő alatt.

Legégetőbb bonyodalom a postahivatalban maradó küldeményeknél hogy a feladott küldeményt (levél formájában) nem mindenkor találják meg azonnyomban a postán, csupán egy ún. küldeményeket azonosító /RAG/ számmal, amelynél az összes postázott küldemény útvonala azonosítható. Az úgynevezett RAG szám adatai alapján már teljes valószínűséggel ki fogják tudni keresni a megadott postahivatalban az utánvételes ajánlva feladott csomagját, és odaadják Önnek az elvileg „még meg sem jött” küldeményt.Többször a postahivatalban a minimális motiváció amellett a kevés fizetések következményeképpen, ha nincs közvetlenül könnyen megtalálható helyen a keresett csomag, abban az esetben szívesebben azt jelentik ki Önnek, hogy nem jött meg, illetve nem találják. Emiatt fontos a RAG szám, ami egyúttal egy küldemény nyomkövetési szám. Eme számot a KAPCSOLAT menüponton át egy pár soros üzenetben kérje el vállalatunktól.

Az igénylést követő napon a terméke minden esetben kiküldésre kerül a du. 16 óráig kivitelezett rendeléseknél. A du. 4 óra után bejelentett rendeléseket, ha még van rá lehetőségünk, abban az esetben tudjuk teljesíteni, azonban hogyha nem áll módunkban, akkor következő nap kerülnek postázásra. A postázott összes küldemény saját küldeményeket azonosító RAG számot kap, ezért kikereshető a posta számítógépe segítségével.

A postán maradó rendelést követő másnap, elküldjük Önnek ezt a küldeményazonosító számot, de e nélkül is bemehet a postára valamint elkérheti a küldeményét, feltéve, hogy normális alkalmazottak dolgoznak éppen, akkor megtalálják Önnek rövid idő alatt és át is veheti.

Hogyha valamely okból mégsem küldenénk ezt a RAG számot elektronikus levélben, abban az esetben legyen szíves, vegye fel velünk a kontaktust, amennyiben bement a postahivatalba és azt állították Önnek, hogy nem jött meg a küldeménye, illetve nem találják. A Kapcsolat menüponton keresztül írjon számunkra egy rövid levelet!

Emiatt olyan lényegbevágó, hogy valós levelezési címet továbbá telefonszámot közöljön velünk, hogy a kommunikáció teljes legyen. Esetleg az ilyen kiszállítási gondnál tudunk Önnek telefonálni, hogyha nem válaszol az e-mailünkre.

Hazaszállítás hagyományos postai utánvétellel, házhoz való küldésselHazaszállítás hagyományos postai utánvétellel, házhoz való küldéssel

A szokásosnak azonfelül leggyakoribbnak mondott postahivatali utánvétel házhoz való kiszállítása esetében a futár kis értéknél (100 000 forintig) kihozza a csomagot a házhoz, és akkor az átvételkor kiegyenlítheti a postai kiszállítás díját a vásárló úgy, hogy a helyszínen a szállítónak kifizeti az utánvételi árat. Az utánvétel ára a megrendelt árucikk(ek) árából, a posta- utánvételes, azonfelül csomagolási díjakból áll össze. A megrendelésénélegyébiránt minden esetben jelezzük a szállítási díjat is részletesen, így elolvashatja, hogy a rendelt árun túl mennyi lesz a kiszállítási összeg.

Megadott címre történő kiszállításkor utánvét alkalmával, hogyha nem nyitnak ajtót a megadott címen a postás vagy a szállító, illetve esetleg drágább értékű az utánvét összege, abban az esetben többnyire hagy egy értesítést a postaládában Önnek.

Sajnálatos módon azt szükséges az eddigi példák szerint közölnünk, hogy a kézbesítési gyakorlat nem mindig ideális, előfordul, hogy értesítést sem hagynak a postások/szállítók nem tudjuk milyen okból kifolyólag, és ilyen esetekben küldeményünket visszafordítják cégünkhöz, mert Ön nem is tud a küldeményünk kiérkezéséről, mivel nem kapta meg róla az értesítőt, hogy ott járt vele a postás vagy a futár. A megoldás az, hogy a megrendelés után két nappal legfeljebb, hogyha nem érkezik meg a megadott lakcímre a küldeményt, abban az esetben fel kell adnia nekünk egy üzenetet a Kapcsolat menüponton keresztül. Ezután a küldeményazonosító RAG számot átküldjük Önnek és így ezzel garantáltan megtalálják a postahivatalban.

Bármilyen gond, illetve 48 óránál régebbi igénylés esetén, ha nem kapta meg a küldeményünket, abban az esetben kérem, lépjen velünk kapcsolatba oly módon, hogy eljuttat hozzánk egy levelet a panaszáról a Kapcsolat menüpontban!

Kiszállítás előreutalásnál

Hogyha Ön előre utalta részünkre a termék(ek) árát, akkor az utalás beérkezését követően, aminél SMS-ben informálnak minket, még rögtön aznap kézbesítjük a küldeményt. A küldeményt sima külső hatásoktól védett fóliás nem átlátszó továbbá nem kitapintható borítékba csomagoljuk be gondosan, a tartalmát nem írjuk rá. A diszkrét csomagunk ajánlottan kerül feladásra utánvét nélkül.

Hogyha talán nem volt otthon és a postás vagy a szállító nem tudta átadni, olyankor a helyszínen hagy egy értesítést a Ön postaládájában. Ezzel szükséges befáradnia a postára azonkívül átvennie a fizetés nélkül odaadott tapintatos kinézetű ajánlott levelét.

Feltéve, hogy nem lett bedobva értesítés amellett már jó néhány napja igényelte a küldeményt, akkor alighanem a postás vagy a szállító nem hagyott ott üzenetet Önnek, azonban a postahivatalban benn lesz a csomag. Ha így se képesek megtalálni, írjon cégünknek a Kapcsolat menüpontban egy levelet és segítünk Önnek megoldani a problémát! Az utaláshoz kellő díjtérítési útmutatónkat ezen oldal tetején találja meg a FIZETÉSI MÓD-nál.

Postázás tempója, időtartama, plusz sürgősségi szolgáltatás

A szállítás időtartalmának csökkentése, azonkívül a nagyra becsült megrendelő mentől megfelelőbb ellátása cégünk elemi kívánalma! természetesen az olcsó kiszállítási díjakat alapul véve a magyar posta árai azonfelül időtartama az irányadó, vagy a szállítmányozási szakszolgálat (futárszolgálat).

A 16 óráig kivitelezett igényléseknél aznap végbemegy a dropship, értsd a csomagok kiszállítása. Ekképp az aznapi postára való feladásnál a postahivatal 24-48 óra leforgása alatt garantálja a csomagok átadását egész Magyarország területén belül. Eme időintervallum nem csak elméletben, hanem gyakorlatban is tartható. A szállítási szakszolgálatok (futárszolgálatok) 24 órás elintézést vállalnak.

Minden küldeményt alapesetben normál sürgősségi külön szolgáltatással vesszük igénybe, melynek plusz költsége nem haladja meg a 90 Ft-ot sem.

A vásárló igényelhet postai külön sürgősségi szolgáltatást is (EMS), ami garantálja, hogy a még aznap feladott igényléseket másnapra a futár vállalat 5600 Ft költség ellenében a nagyobb városok településeire reggel 9-re a kisebb méretű települések esetén legfeljebb déli 12-ig átadja.

A posta normál sürgősségi szolgáltatása nem biztosítja bizonyosan a másnapi átadást, ekképp ha valakinek okvetlen szüksége van következő nap a termékeinkre, akkor kérhet kivételes sürgősségi szolgáltatást ún. EMS ellátást, ami esetén a posta biztosítja a másnap délelőtti kézbe adást.

Postai kiszállítás díja, utánvétes fizetnivaló, csomagolási díjak az igénylésnél

A postai utánvétellel való kifizetés egy drágább variáció, hiszen az árucikk díján felül a postaköltséget is a vevőnek szükségeltetik lerónia, nem úgy, mint az előre történő utalásnál, mert akkor cégünk felvállalja az összes házhozszállítási azonfelül a további hozzá járuló kiadásokat.

A kézbesítési, csomagolási, vagyis utánvéti kiadás összege általánosságban kevésbé értékes csomagok esetében 1500 forint alatti.

A nagyobb értékű, ekképp valamivel súlyosabb csomagok esetén az 1800-2200-2700 forintot is elérheti, azonban igényléskor a kiszállítási összeget közöljük külön a termék árán felül, így egyértelműen megtudhatja, hogy mennyibe kerül az egész rendelése összeadva.

A rendeléshez tartozó szállítási, utánvétes, csomagolási teljes díjat, ami még rájön az árucikk árára, azt a rendeléskor a számítógépes rendszer tételesen kiírja az Ön számára.

A lehetséges legjutányosabb továbbá legalkalmazkodóbb hazaszállítási módot ajánljuk Önnek a legkomolyabb diszkréció mellett.

panaszok továbbá tennivalók a birtokba vétellel, kézbesítéssel kapcsolatban

Magától értetődően a kézbesítést azonkívül a kiküldést is emberek végzik el, eszerint néhanapján hibázhatnak. Ezzel nincs is gond, elvégre az összes negatív dologra készen áll a megoldás az esetleges kellemetlen bonyodalmak kiküszöbölésére.

Nem pont azt a fajta vagy darabszámú árucikket találta a csomagban, mint amit választott az igényléskor

Mivel világhálón működő gyógyszertárunknak napi több, mint száz rendelése van, így néha előfordulhat, hogy valamely oda nem figyelés következményeképp véletlenül nem annyi vagy nem pont azt a terméket csomagoljuk be. Ezeknek természetesen meglehetősen kicsi a valószínűségük, viszont, ha ez játszódott le Önnel, abban az esetben sincs baj, merthogy nincs egyéb dolga, mintsem az oldal alján levő üzenetküldő űrlapon írni nekünk egy panaszbejelentő üzenetet, melyet haladéktalanul felderítünk még aznap, továbbá hogyha eszerint zajlott, akkor kiigazítjuk a hibánkat természetesen ingyen.

Az árut összetörten vagy szétszakadva kapta meg a borítékból elővéveAz árut összetörten vagy szétszakadva kapta meg a borítékból elővéve

Sajnálatosan a hazaszállítás alkalmával a nem jól kezelt továbbá kiszállított csomagok bizony sérülhetnek. Ezekre a hibás küldeményekre a posta nyújt garanciát, gyógyszerkereskedésünk nem fog kártérítést fizetni a különböző futár vállalatok által okozott sérülésekért.

Az ilyen gond többnyire csupán meglehetősen ritkán fordult elő, viszont a vásárlók szóltak, hogy a levél (bliszter) szét van szakadva, ellenben attól még egyáltalán nem volt baja a terméknek, így nem akartak az esetleges kisebb károkon problémázni.

Nem kapta meg a csomagot időben

Cégünk nagyon ügyel a villámsebes, aznapi dropshipre (kiküldésre), eszerint minden egyes nap feladjuk a 16 óráig megtett igényléseket. Ezeknek egy, illetve maximum két nap múlva meg kellene érkeznie a teljes Magyarországon belül akárhová. Hogyha két nap múlva nem jutott hozzá a csomagjához, akkor mindenképpen tudassa ezt velünk oly módon, hogy a Kapcsolat menüpont segítségével egy levelet juttat el hozzánk a gondjáról, melyben adja meg, hogy mely adatokkal azonkívül milyen féle árucikket rendelt, amely még nem érkezett meg.

Annak, hogy miért nem kapta kézhez a csomagját, szerintünk az alábbi okai lehetnek:

• Nem kapott róla értesítőt, ez okból nem fáradt be érte a postahivatalba, azonfelül hozzánk visszajuttatták a küldeményt. Ez általában a postán maradó küldemények esetén fordulhat elő, vagy akkor, ha az adott helyen az utánvétet végző kézbesítő postás vagy szállító továbbá a szokott postás nem ugyanaz a személy. Így tehát hiába panaszkodik a már netalántán régóta ismert postásánál, minthogy nem is ő kapja az utánvétes csomagok kiszállítási munkáját. Még szokásos lakáscímre való kiszállításnál is előfordul többször, hogy nem hagynak üzenetet, így Ön nem tudhat a küldeményről és így néhány nap múlva visszajuttatják a feladójához.

Azt javasoljuk, hogy mindenképpen írjon üzenetet számunkra, hogyha a megrendeléstől számítva maximum 2 munkanapon belül nem kapta meg az ajánlva feladott utánvételes küldeményünket, és mi küldünk egy küldemény nyomkövetési számot (úgynevezett RAG számot), amire átadják Önnek értesítő hiányában is a csomagot. Tehát 48 óránál tovább semmilyen esetre se várjon, hanem írjon számunkra a Kapcsolat menüpont segítségével egy levelet!

• A csomag a postahivatalban eltűnt. Ekkor Önnek ugyanúgy jeleznie szükségeltetik felénk, hogy a küldeményt nem kapta meg. Mi utánajárunk, és amennyiben elkallódott a csomag, abban az esetben ennek az értékét a posta gyógyszerkereskedésünknek megtéríti, de még aznap, amikor ez tudomásunkra jutott és megerősítést nyert, hogy elkallódott, akkor mi nyomban feladjuk az Ön számára megint a kért terméket és így a következő napra minden bizonnyal oda is érkezik.

Ilyesmire egyébként egyszer volt eddig példa. Az a leglényegesebb, hogyha nem érkezett meg a küldemény, abban az esetben mindenképpen írjon nekünk, mert az garantált, hogy feladjuk még aznap adu. 4 óráig lefolytatott megrendeléseket!

• Nem történt meg a csomag kiküldése.

Netes gyógyszertárunknak minden esetben rendelkezésre áll raktáron akármilyen mennyiségű árukészlete, eszerint kvázi biztos, hogy nem történhet meg, hogy kifogyunk a gyógyszerkészítményekből, és nem áll módunkban kiküldeni az igényelt árucikkeket. Talán előfordulhat az, hogy a megrendelés kivitelezését követően valamely levelezési szolgáltató nem küldi át az igénylést nekünk. Ilyesmire még nem volt egyáltalán példa.

Küldemény nyomkövetési illetve küldeményazonosító szám, ún. RAG szám kiküldése az Ön számára e-mailben, ha nem találják a csomagot

Ha azt az információt kapja a postástól, vagy a postától, hogy semmifajta csomagja nem érkezett Önnek, akkor kvázi biztos lehet abban, hogy a postán elkeveredett a küldemény. Ilyenkor egy ún. küldeményeket nyomon követő RAG számot kérnek a megrendelőtől, mert az összes csomagnak létezik egy saját azonosító száma, és az alapján már elő tudják keríteni az Ön csomagját a postahivatalban a számítógépbe beütve. A küldeményeket azonosító RAG szám felmutatását, illetve bemondását mindig a postán kell lefolytatni, és nem a postásnak/szállítónak megmondani, hogy nézzen utána.

Eme küldemény nyomkövetési szám mindenkor 2 betűvel kezdődik azonkívül 14 szám követi. A 2 betű, amikkel kezdődik, az R és az L valamint utána 14 db szám.

A küldeményét du. 4 óráig lefolytatott igénylésnél még azon a napon feladjuk, és 1-2 nap alatt már kezébe is kapja. Feltéve, hogy maximum két nap elmúltával nem kapta meg, akkor okvetlenül küldjön számunkra a Kapcsolat menüpontban egy néhány soros üzenetet a panaszával – adatainak feltüntetésével, és akkor mi egyből választ küldünk továbbá megírjuk Önnek ezt a bizonyos csomagokat nyomon követő RAG számot. Ezzel a RAG számmal be tud fáradni a postára, ahol már a számítógépes rendszerbe beírva pontosan tudni fogják, melyik csomagról érdeklődik, amellett kikeresik Önnek.

Tapintatosság, küldemény külseje- esztétikuma

Vállalatunk alapvető szabálya a diszkréció! A megrendelése semmilyen esetben sem fog kitudódni senki felé, azt más embernek nem adjuk át. A legtöbb illetőnek meglehetősen nagy bonyodalmatokoz, hogy hova is szállíttassák a küldeményt, nehogy valaki is megtudja. A szüleivel illetve más közös háztartásban él valakivel és nem szeretne kellemetlen kérdéseket, így kerül elő a kérdés, hogy hová is szállíttassa a küldeményt?

A felelet rendkívül egyszerű és természetesen a legdiszkrétebb. Egy nagyobb postára postahivatalban maradó küldeményként. Azért is annyira hasznos ez a variáció, mert Önnek még a saját címét sem szükségeltetik számunkra megadnia, hanem csak annak a postának a címét vagy a számát (bármely nagyobb település vagy város főpostája az 1. számú posta), melyet a postakeresűnkből fog tudni kikeresni. Azért ez a dolog nem ilyen áttekinthető, jó pár útmutatóból azonfelül dolog van a postán maradó küldeményeknél. Feltéve, hogy postán maradó küldeményt szándékozik megrendelni, nevezetesen, hogy a postán benn maradhasson a csomagja és ne küldjék ki, akkor ezt feltétlenül böngéssze át részletesen: szállítás postahivatalban maradó csomagként!

A tasak illetve a küldemény látványa

A kiküldött küldemények külleme továbbá látványa nagyon szerény, semmi sem jelzi a tartalmát. A feladóként egy magánszemély nevét írjuk rá a kényelmetlen kérdések megelőzése céljából. A küldeményt a gyakorlatban levélként postázzuk, mert eszerint olcsóbb a csomagénál. A levél egy bélelt légbuborékos boríték, amit még kitapintani sem lehetséges, és így nem tud sérülni sem a levél tartalma, esetünkben a gyógyszerek.

A kisebb értékű illetve súlyú- illetőleg méretű rendeléseket eszerint egy kibélelt borítékban adjuk fel, aminek kinézete az alábbi képen látható:

A jelentősebb árú, vagy súlyosabb, nagyobb méretű megrendeléseket dobozban postázzuk.

Amikor telefonálunk Önnek az igényléskor adott telefonszámon

Az igénylésben megadott telefonszámon mindössze teljesítési, kiszállítási probléma esetében telefonálunk Önnek a legvégső esetben, hogyha e-mailjeinkre nem felel egyáltalán. A rendelés visszaigazolása céljából semmilyen esetre se hívjuk telefonon, hanem csak egy visszaigazoló elektronikus levelet juttatunk el Önnek.

Még abban az esetben hívnánk fel Önt, amennyiben sürgős kézbesítést választ a következő napra. Hogyha talán a megadott megrendelési adatok hiányosak, úgy nem tudjuk teljesíteni az igénylést. A hívásnál mindig a megrendelést lefolytató egyént kérjük telefonhoz, vagyis megbizonyosodunk arról, hogy ki az, akivel beszélünk, és hogyha az asszonya vagy barátja venné fel a telefonját, akkor se idegeskedjen csupán egy téves hívás voltunk egy rejtett számon, akit nem is lehet visszahívni, sem visszakeresni. Így Önnek nem lesz bosszúsága! Ezért a titoktartás 100%-os.

Garancia

Gyógyszerkereskedő cégünk a Nemzetközi Gyógyszer Szövetség valamennyi jogosítványával bír, azonkívül valamennyi készítményére pénz visszafizetési vagy csere kezességet ad kedves vevőinek!

Világhálón működő patikánkban nem történhet meg semmikor sem, hogy az engedély nélküli gyógyszerforgalmazókhoz hasonlóan leutánzott tablettákat adjunk el az Ön számára. Kereskedésünk jó híre, hivatalos működési engedélye, netes patikai és gyógyszer forgalmazási tanúsítványa érdekében sem engedhetné meg magának, hogy hamisított gyógyszerkészítményt értékesítsen, mert abban az esetben bevonják a cég összes jogosítványát. Elvennék státuszát, bár mi Magyarországon kívül még 31 gyógyszergyárral, 895 offline patikával állunk szerződésben. Emellett még 18 államban vannakjól prosperáló internetes patikáink.

Itt leírjuk Önnek azt a 3 legkomolyabb szövetséget és testületet, amelyek a patikák, amellett online gyógyszertárak üzemeltetését, ellátását, valamint az igényelt, illetőleg kiszolgáltatott patikaszereket megvizsgálják és figyelemmel kísérik, gyenge színvonal esetén beszüntetik a gyógyszerkereskedés működtetését, amellett megvonják az üzemeléshez szükséges engedélyeitt.

A Kapcsolat menüpontra kattintva előjönnek Önnek a számítógép képernyőjén vállalatunk valamint az online patikánk nevére szóló legnagyobb szintű nemzetközi gyógyszerkészítmény ellenőrzési szervezetek legitim tanúsítványai. Az engedélyek képeken láthat majd a domain nevünket jelző sűrű vízjeleket, amit azért kellett rátennünk, hogy az illegálisan tevékenykedő, hamisított tablettákat forgalmazó netes áruházak ne bírják másolni e legális jogosítványok okiratait azonfelül átírni a saját nevükre.

• FDA /Food and Drug Administration/ engedély,

• CIPA /Canadian International Pharmacy Association/ engedély,

• VIPPS /Verified Internet Pharmacy Practice Sites/ engedély a Kapcsolat menüpontnál megnézhetőek minden hivatalos adatunkkal együtt.

Ezek a hiteles igazolások megfigyelésével már világosan láthatja, hogy vállalatunk egy engedéllyel működő online gyógyszertár, és nem csupán a tucatnyi törvénybe ütköző hamis gyógyszerértékesítő portálok valamelyike, amikre a HENT (Hamisítás Elleni Nemzetközi Testület is ráirányítja a figyelmet.

Gyógyszerkereskedésünk ezen felül csere jótállást, végső esetben pénz visszaadási jótállást is szavatol valamennyi orvosságára, a következő garanciális kritériumok mellett, hogyha:

• Ön 18 év feletti.

• Ön nem használt kábítószert, tudatmódosító anyagot szedés közben és azt megelőzően.

• Ön betartotta a tablettára vonatkozó tudnivalókat maximálisan.

• Ön nem fogyasztott koffein, taurin, és alkohol alapanyagú ennivalót, innivalót, vagy egyéb más terméket a gyógyszer beszedése során és előtt.

• Ön nem kínlódik vese, máj, szív, tüdőbetegségben azonfelül nem szed erre/ezekre medicinákat.

• Ön nem alkalmaz nitrát származékot tartalmazó, vagy egyéb más értágító, intenzív vérnyomást csökkentő, vagy vízhajtó gyógyszerkészítményeket.

• Ön nem pánikbeteg, nincs pszichiátriai gondja, amellett nem alkalmaz antidepresszáns patikaszereket.

• Önnek saját hibáján kívül nem használt ez a gyógyszerkészítmény.

• Ön beleegyezik abba, hogy IP címét és személyes adatait szerverünkön tároljuk.

Ha eleget tett ezen pontok kritériumainak, amellett a készítmény saját hibáján kívüli okokból nem segített az Ön számára, visszatérítjük a szer összegét, vagy kicseréljük egy más hatóanyagú készítményre elsőként.

Pénz visszaadási illetve csere jótállás adása a gyakorlatban

Ha előfordult, hogy Ön valamennyi elvárást betartotta és mégsem segített a portékánk, abban az esetben választhat, hogy az összeget kívánja kézhez kapni, vagy cseréljük ki a patikaszerét egy más hatóanyagú orvosságra. Szokás szerint felkínálunk Önnek egy eltérő alapanyagú csereterméket, amit teljesen díjtalan szállítunk Önnek. 99 százalékban a más különböző hatóanyag már garantált siker szokott lenni, mert előfordul olyan dolog roppant ritkán, hogy egy alapanyag valamiért nem hat egy személynek. Ezzel szemben hogyha megpróbál egy más hatóanyagú medicinát, abban az esetben meglepődik a hatástól, amellett mindjárt máshogy viszonyul gyógyszerkereskedésünkhöz.

Amennyiben vissza kívánja kapni az árát

Akkor nincs egyéb teendője, mint, hogy juttasson el nekünk a KAPCSOLAT menüponton át egy panaszbejelentő üzenetet, és majd kap egy Claims Identification Number-t, úgymond egy panaszbejelentő azonosító számot. Ezzel a reklamációs számmal kérjük, küldjön a cégünknek egy kérvényező levelet a postán arra a névre és címre, amiről a küldeménye érkezett. Ebben a kérvényben javasoljuk, írja le az Ön becses nevét, személyi adatait, azonkívül a felmerült baját az orvossággal kapcsolatban. Kérjük, legyen szíves, írja meg ebben a kérvényben, hogy milyen eredményt valamint mellékhatást érzett a gyógyszerkészítmény alkalmazásakor, és az összes, a hatással kapcsolatos cselekményt. Például fogyasztott-e koffein-tartalmú italokat, vagy szeszt a használata előtt illetőleg közben, és használt-e egyidejűleg vele egyéb medicinákat, továbbá hogy mennyi idős. amennyiben elküldte ezt offline kézzel írt levelet a megrendelésnél kapott névre és postafiók címére, akkor arra kérjük, írjon számunkra újfent a Kapcsolat menüpont használatával egy rövid üzenetet, amire egy nap leforgása alatt válaszolni fogunk.

Ha beérkezett cégünkhöz az írásos levele és a tartalmát feldolgoztuk (4-10 nap), azután kivizsgáljuk ,hogy mi történhetett, azonfelül ha Ön a tájékoztató szerint járt el azonfelül az összes érdemi szabályunkat tiszteletben tartotta, abban az esetben jogosult a garanciára, eszerint visszaadjuk Önnek a kiadását! Kérjük szépen, ebben az esetben ne felejtkezzen el az írásos levelében megadni az utaláshoz szükséges alapvető adatait. Csak kézírásos kérvényt fogadunk el, miután ezt fénymásolnunk kell valamint elküldeni a központunkba adminisztrálni. Ha akármely adatot nem adja át, ami szükséges a pénz visszafizetési jótállás érvényesítéséhez, akkor az átutalást nem tudjuk lefolytatni. első körben, kérjük, postázza vissza nekünk az igényelt tablettákat, ami nem használt, és mi kontrolláljuk, hogy cégünktől van-e. Házhozszállítás előtt mindig egy jól elrejtett megjelölést erősítünk a készítmény levelére, dobozára, így tudjuk, hogyha nem vállalatunktól van a visszaküldött holmi. A pénz visszafizetési jótállást csak abban az esetben fogjuk érvényesíteni, hogyha a gyógyszerkészítmény leveléből /bliszter/ kizárólag konkrétan legfeljebb egy tabletta nincs meg, vagy gél esetén egy zacskó. Hogyha több tabletta/tasak nincs meg, akkor nem fogjuk tudni egyik féle jótállást se garantálni az Ön számára még aktív reklamáció esetén sem!

Amennyiben Ön a garanciáját meg szeretné kapni, akkor legyen szíves, a KAPCSOLAT menüpontra kattintva küldjön hozzánk egy levelet, átadva benne a Claims Identification Number-t, értsd a különleges panaszbejelentő azonosító számot, azonfelül tüntesse fel a bankszámlaszámot továbbá az utaláshoz nélkülözhetetlen összes adatot. Amennyiben ezen adatokat délután 4 óráig elküldi számunkra, abban az esetben még azon a napon visszatérítjük a kiadását, ami egy napon belül célba ér a számlaszámára. Erről egy képernyőképet tárolunk, ha netalán azt gondolná, hogy mégsem utaltunk Önnek. A rendelés lefolytatásával mindezen szabályzatot Ön jóváhagyja.

Amennyiben ki kívánjacserélni a szert

Feltéve, hogy Önnek valamiért nem volt sikeres a küldött termék, vagy esetleg nem reagált pozitívan pont arra az alapanyagra, ámde a pénzvisszafizetéssel nem megy semmire, hanem szívesebben próbálkozna egy kipróbálna egy más alapanyagú készítményt, akkor szépen kérjük, írjon számunkra egy reklamációs levelet a Kapcsolat menüpontra kattintva. Ilyenkor kapni fog egy Claims Identification Number-t, értsd egy panaszbejelentő azonosítási számot.

Ezt követően írjon nekünk egy kézírásos offline levelet arra a névre és címre, amely a rendelt termék átvételekor annak feladójaként rá volt írva! Eme levélben kérjük, legyen szíves, írja meg az Ön kedves nevét, személyes adatait, hogy milyen lakcímre vagy postacímre küldjük pontosan a csere szert azonkívül azt is, hogy mire szeretné, ha kicserélnénk a gyógyszerkészítményt! Szokás szerint felajánlunk az Ön számára a szakértelmünk szerint egy másik más alapanyagú készítményt, ami cégünk gyógyszerészei szerint már bizonyosan hatásos lesz. Amennyiben a két termék ára nem egészen azonos, az utalással, megbeszélést követően kivitelezhető.

Ezután Önnek nyugtázzuk a kérelmét, ami után nincs más dolga, mint hogy visszaküldi postán ajánlott levélként, a kézírásos offline kérelmet (ami tartalmazza a személyes adatait, telefonszámát, a kicserélendő készítmény nevét, a Claims Identification Number számával, értsd a különleges reklamációs azonosító számával együtt); amellett a megrendelt csomagján lévő Feladó nevére és postafiók címre (ez ugyanis a vállalatunk) a kibontott azonkívül megmaradt árut visszajuttatni szíveskedjék.

Hogyha megjött gyógyszerkereskedésünkhöz a visszaküldött készítmény, az Ön személyes adatai azonfelül a Claims Identification Number /reklamációs azonosító szám/, olyankor azt feldolgozzuk továbbá pár napon belül a levelében olvasható adatok segítségével házhoz szállítjuk az Ön részére a csere gyógyszert. A saját kézzel írt offline (papír alapú) kérelemre az okból van szükség, mert vállalatunknak le kívánatos fénymásolnia a hozzánk megírt üzenetét azonkívül el szükséges juttatni a központnak az irat feldolgozása végett.